Morten Münster er Skandinaviens førende autoritet inden for adfærdsdesign.

Han er forfatter til to (snart tre…) bestsellere om adfærd: ‘Personlig indflydelse – den overraskende sandhed om, hvordan man flytter mennesker, holdninger og produkter’ og ‘Jytte fra marketing er desværre gået for i dag’.

Derudover står han bag konferencen Behavers, der er Danmarks ledende konference om adfærd og forandringer.

Han har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.

Derudover har Morten Münster gennem tiden både været fast skribent på Børsen og Politiken, hvor hans indlæg om adfærd er blevet læst af over 100.000 mennesker.

Han er en ofte benyttet adfærdsekspert i medierne, og han er derudover utrolig sympatisk, smukkere end gennemsnittet og udstyret med en unik humor.

Morten Münster har derudover selv skrevet denne tekst.